Kiwiland, Új-Zéland

de hiszen kivi itthon is terem

Mozgásban: apály-dagály szeminárium

2017. november 30. 09:01 - kiskosztüm

Úton Nelson felé, és a megérkezés

Hinnétek, hogy az a kis pötty, ott hátulról, én vagyok? (Csak azért nem a közeli képet raktam föl, mert a fotóriporter próbálta a beszarás pillanatát elkapni az arcomon. Nehezen ment neki. Állítom: igenis bátor voltam, és önfeledt!)

2867d81a-561d-4a32-9993-06ad19e71ea4.jpeg

3a33a3a5-7bed-4c77-9ee5-152559cab3b1.jpeg

Reefton, a fények városa. Ezt a nevet talán, a régi, 1888-ból származó utcai közvilágításból kaphatta. Ő egy vérbeli bányász. Igaz, hogy nem arany, hanem szénbányász, de érzékelteti a vidék hangulatát. Itt ülnek a sokatlátott bányász arcok, megmutatják a fujtatós széntüzelésű főzőjüket, a régi bányász-szállásokat; a családokét és a magánzókét; közben ráérősen megisszák a sör adagjukat, és elolvassák az újságban a napi híreket.

79f834d7-c7a2-46da-939a-a4900c9a57b9.jpeg

Megérkeztünk nelsoni szállásunkra. A airbnb-n bemutatott házból (kék vízre néző, terasszal), egy homoktengerre néző, teraszos ház lett. Aztán nem hittünk a szemünknek. Hihetetlen ez a változás! jött a dagály, először a hajók merültek bele derékig, aztán megjelentek a kajakozók, a motorcsonakos, a jetskysek...és a nap lemenőben. Kora délután érkeztünk, de csak bámulunk magunk elé a teraszról...nem győzünk betelni a látvánnyal. Én ilyet még soha nem láttam. Láttam már dagályt,...de ilyen rendezésben?!

9b20cea5-0379-43cf-a4be-c5d644a10087.jpeg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiwirozsa.blog.hu/api/trackback/id/tr2713405411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása